Segt värre...

2012-02-23 @ 09:41:10
Nu har jag tid över för att sitta vid denna dumburk. Eller ah.. egentligen skulle jag ha varit i skolan nu och skrivit en omtenta, men jag kände att det är ingen idé för jag har knappt pluggat nåt.. :/ Så jag stannade hemma..

Det har inte varit så mycket skola annars i veckan heller, som jag trodde det skulle bli. Föreläsning i tisdags där vi gick igenom kassaflödesanalys.. MF-föreläsningarna var inget måste, hade gästföreläsare igår så den var inte så viktig inför tentan så.. Imorgon gäller dock föreläsning i alla fall. :) Och jag har fått hemtentan idag, så den ska jag ta och skriva ut senare idag eller imorgon typ.. Och på lördag kör vi omtenta, den ska jag plugga till idag och imorgon.. :)

Nu kollar jag lite på HSM 2, brabra!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback