Dancing in the dark..

2012-01-08 @ 22:16:18
Det har verkligen varit en tv-dag idag. En slapp dag. Som jag borde ha tillägnat plugget, men icke.. Vaknade lagom till reprisen av Gladiatorerna, det var la bra. :) Sedan satte jag i High School Musical 2, brabra! Minisamtal med Jennie, vi ska telefona nån dag i veckan. ♥ Ännu en film kollade jag på, Brudens far gick på tv. Vid 19 så var det Bingolotto, och jag spelade för att jag vann en ny lott förra gången, haha.. Bones säsong 7 började nu ikväll på tv3 också. Så otroligt bra! Har ju redan sett de fyra första avsnitten från säsongen men det är bra att det går på tv nu, lättare så. :) Klockan är nu mycket och dagen börjar närma sig slutet, veckan också. Dags att söndagsblogga!

Måndag: Träffa Sara!
Tisdag: DAS 10.15-12. Gruppövningar 13-15.
Onsdag: DAS 10.15-12.
Torsdag: Träffa Sofia!
Fredag: DAS 10.15-12. Gruppövningar 13-15.
Lördag: Inget planerat..
Söndag: Bones på tv!

Min vecka det, mycket att göra nu.. Skolan börjar igen och vi fortsätter med statistiken i två veckor till. Så nu ska man försöka hänga med på föreläsningarna igen, haha.. Gruppövningarna kan behövas, verkligen. Ska även sociala lite med, både Sara och Sofia ska jag träffa under veckan. Roligt roligt! :D Helgen blir väldigt tom dessvärre, men jag kan nog behöva plugga massa.. Suck! :P Det blir en bra vecka.

Nu: Kolla på HSM 3. :)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback