Do It Our Way.

2012-01-20 @ 14:18:39
Ja, då var det helg igen också. Det känns inte som helg, eller både och faktiskt. Jag borde egentligen inte ens sitta här nu. Borde plugga.. Och det är precis vad jag ska göra idag, måste göra. Plugg hela dagen lång. Statistik och marknadsföring som gäller. Har två tentor imorgon, vilket jag inte ser framemot.. Tycker inte om att vi har tentor på lördagar, så segt! Så jag ska faktiskt stänga ner här men ville bara kika in lite först.. :) Helgen börjar tråkigt men avslutas som bäst med lite dans! :D

Idag: Plugg, plugg, plugg!
Imorgon: Tenta x2! Plugg efteråt!
Söndag: Plugg först! Sedan dansa, äntligen!

Så ser min helg ut, ifall jag inte skriver något här liksom. :)


trööött..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback