Mycket nu!

2012-01-12 @ 16:25:15
Skolan har dragit igång igen, och det var pang på direkt. Läser fortfarande statistik-kursen, den slutar nästa vecka.. Två föreläsningar har hunnits med, i tisdags och igår. Fattade inte så mycket men det ska la gå ändå. Igår satt även jag och S kvar och påbörjade PM-uppgiften. Shit så svårt, men lite fick vi gjort och vi hoppas att vi fattar rätt liksom.. xD Mailade även lärare om rest-uppgifter, så vi har fått lite uppgifter att lösa, haha. Och idag var vi också duktiga och begav oss in till högskolan. Hämtade först ut våran deltenta i kursen som vi klarat, najs! Fattade inget på PM:et så den sket vi i, men vi började på rest-uppgiften i externredovisningen istället. Tror vi gjorde rätt ialf, det visar sig sen, men halva blev gjord i alla fall. :) Sedan traskade vi över till kanslit på vår avdelning, lite funderingar vi ville ha svar på.. Vi fick hjälp att registrera oss på vårens kurser då vi är antagna med villkor och inte kunde registrera oss själva då. Det blev gjort, så skönt! Och sen angående min tenta-krock, så vi fick gå till studentservicen och där hittade vi rätt person direkt, den schemaansvarige, Och det var snabbt fixat, jag får göra båda tentorna i samma sal. Gött! :D Det går bra nu, tror jag!

Imorgon kör vi en föreläsning igen, ska fråga om hjälp med PM:et och sedan sitta kvar och plugga lite. :) Yes!

Plugg, plugg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback