The One That Got Away.

2012-01-15 @ 21:25:37
Dagen har gått segt, inte hänt så värst mycket. Kollat på tv och film. :) Fame, så braaa! Ikväll här så har jag varit och gymmat med Sara, Nattis, Emma, Emma och Emelie. :) Det var kul ju! Testade crosstrainern för första gången, i love it! Det kommer nog bli flera gånger, kanske redan i veckan som kommer.. :) Kollade på Bones och åt tacos när jag kom hem.. och nu sitter jag bara här och glor runt.. Veckan har nått sitt slut och det är dags att söndagsblogga också, let's go!

Måndag: DAS 10.15-12. Zumba 18. Idrottsgalan på tv!
Tisdag: Valbo med kusinvitamin! Plugga!
Onsdag: Gymma.. Zumba 17. Glee, Livet blir bättre och Body of Proof på tv!
Torsdag: DAS 10.15-12. Plugg i bibblan!
Fredag: Plugga!
Lördag: Tenta - Dataanalys och statistik 10-15. Omtenta - Marknadsföring 10-14.
Söndag: Ackes, prova på - Contemporary jazz 16-17. Feminin vibe 17-18. Bones på tv!

De sista föreläsningarna i statistik-kursen som gäller och tenta i helgen, suck. Plus att jag gör en omtenta samtidigt, dubbelsuck! Så mycket plugg som gäller i veckan, eller jag ska försöka i alla fall.. Det blir zumba två gånger i veckan, gratis på Ackes denna vecka. Så kul! Och dansen börjar på söndag, vilken lycka liksom! :D Det blir nog en bra vecka alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback