Anmäld!

2012-07-31 @ 23:54:16
Yes, då var man anmäld till höstens danskurser också. Great! Dock hade jag lite svårt att bestämma mig igen, så jag kryssade i alla som jag var intresserade av och får testa på dem och får sen välja ut.. om jag kan! ;D
 
Dessa kurser blev de...
Modern övade - aldrig dansat
Contemporary jazz forts/övade - aldrig dansat
Feminin vibe nyb/forts - dansade förra termin
Jazzbalett nyb/forts - dansat en termin förut
Jazzbalett forts/övade - aldrig dansat på den nivån
Disco forts/övade - aldrig dansat
House forts - aldrig dansat
Show (fantasy) avanc - dansade förra termin
Ragga forts/övade - dansat en termin förut
Jazz övade/avanc - dansade förra termin
 
Jag längtar verkligen till terminen börjar nu, ååh!
 
arenan 4maj..

Kommentarer
Postat av: Jennie

MODEEERNT!! Du kommer bli kär i det!

2012-08-01 @ 18:37:50
URL: http://jenniedorotea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback