Dansfys!

2012-07-26 @ 23:41:00
Ikväll här så var det äntligen dags för dansfys igen. Fyra veckor sedan sist liksom, herregud! Ida och jag pratade en stund innan det började, även Emma dök upp, trevligt! Innan dem kom så pratade jag med Irina en sväng också.. Vid 18-tiden började vi och det var några stycken där.. Uppvärmning, teknik/styrka, koreografi, mer styrka och sist stretch. Lovely! Vi var helt slut efteråt, herregud! Men så galet skönt att få träna ordentligt igen. Pratade en sväng med Ida och Lisa, som dansade i salen bredvid. Najs! Sedan blev jag och Emma kvar en stund innan jag tog halv tio-bussen hemåt.
 
Så underbart det var att få träna igen. Att få dansa igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback