Fastän regnet öser ner

2012-07-01 @ 16:09:36
Det är redan den första juli, helt galet ju! Sommaren är snart över fast den inte riktigt har börjat ännu. Haha, herregud! Juni-månad har svischat förbi.. inte hände det så mycket heller. Jag hängde mest på Ackes och tränade, jobbade lite och träffade fina vänner. Fint!
 
Spännande och se vad juli har ett erbjuda.. lite mer sol än i juni hoppas jag. Två konserter väntar under månaden. Madonna i veckan och sedan Lady Antebellum i slutet på juli. Och en utlandsresa till Mallis också, det blir fint! Annars kommer jag nog spendera mycket tid på Ackes, träning och planering som gäller. Och träffa massa vänner ska jag försöka hinna med också. Sweet!
 
Yeah, just nu regnar det ute och jag sitter här och kollar på Step up 2, love it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback