Give your heart a break

2012-07-03 @ 22:18:21
Dagen har rullat förbi, sakta men säkert.. Fastnade framför tvn när jag vaknade, suck, som alltid. Var en sväng till Gävle på eftermiddagen också, en liten promenad och sedan till Ackes. Irina ringde och jag lämnade nycklar där till dem. Det blev tvn direkt när jag kom hem.. Var och handlade med mor och sedan gjorde hon pastasallad som vi åt framför allsången. Yes! Annars har jag bara packat.. Åker till Göteborg imorgon, Madonna på Ullevi med Jennifer som gäller. Ska bli otroligt roligt! :D Kommer hem på torsdagkväll igen..
 
  

Kommentarer
Postat av: Mika

Åh, du får ha det så himla roligt!!!! Hälsa Jennifer också! Puss&kram!

2012-07-04 @ 09:24:03
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback