S - genom allt!

2012-07-28 @ 21:43:36
Jag tog cykeln ner till Smedsgården här, där det är Musik i Bruksmiljö i dagarna här. Sara Löfgren var där och uppträdde.. Åh, så himla mysigt att se en liten spelning med henne igen, det var säkert 4-5 år sedan sist. Hon bjöd på Maskrosor, Genom allt, Över gränsen, Kär var det sista jag ville bli, Starkare och extranumret Finn fem fel. Hon är himlahimla bra alltså! Helt fantastisk! ♥
 
Var fram till Sara efteråt.. Hon blev väldigt glad att se mig, jag likaså. Hade inte träffats på typ tre år så det var mysigt att få byta några ord. Och nu har hon sett min hemstad också, haha, inte mycket att se men nu vet hon hur det ser ut ialf. Hon är så otroligt härlig att prata med, allt flyter på så lätt. Underbart! Kramkalas och hon skulle dra vidare till nästa spelning. Och jag cyklade hemåt igen..
 
Tack S, du är grym!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback