Sociala och träning.

2012-07-31 @ 23:15:54
Tog bussen in till Gävle och var framme strax efter fyra-tiden. Kikade runt på veromoda och hm för lite shopping, fick med mig fem linnen, yeah! Drog sedan till Ackes och mötte upp Lisa utanför där vid halv fem. Och vi tog oss till Dagny's hörna för att äta lite.. Lisa ville äta så då gjorde jag det med, amerikanska pannkakor. Gott! Satt där och pratade ett bra tag, mycket trevligt! Vi drog därifrån och sa hejdå, och jag skyndade mig till Ackes. Bytte om och vid 18-tiden var det dags för dansfys, vi var bara sju stycken med Ida denna gång. Körde ungefär samma som i torsdags.. Uppvärmning, teknik/styrka, koreografi, mer styrka, kickar och sist stretch. Mycket roligt, och jobbigt för benen, haha. Två timmar går fort ju.. Satt kvar med Emma och Ida en stund, trevligt! Sedan bussen hemåt..
 
bild snodd från google, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback