We owned the night

2012-07-28 @ 20:52:27
Igår åkte jag till Stockholm, kom fram på eftermiddagen nån gång. Tog en liten promenad genom stan innan jag mötte upp Mika på centralen. Så himla underbart att ses igen, fina du! ♥ Pratade massa och drog vidare.. Först ut till Emmas jobb, typ borta vid Odenplan. Fint att träffa henne också ju! Mika skulle ha nyckeln till lägenheten, så efter det så tog vi bussen ut till Sickla och lämnade hennes väska där. Tillbaks in till stan och det blev tacobar vid Slussen för jag ville äta lite. Så gott! Sedan var det raka vägen ut till Cirkus på djurgår'n, det var dags att se Lady Antebellum! Vi hann med en varsin cider innan de släppte in oss. Vi fick väldigt bra platser framför scenen, najs! Jamie Meyer var förband och han spelade en halvtimme ungefär.. Strax efter 21 så klev Lady Antebellum på, wow! Jag kände typ till tre låtar, och hade faktiskt inga förväntningar alls på konserten. Alltså, WOW! De var så sjuuuukt grymma alltså, helt galet! Jag trodde inte att jag skulle gilla det så mycket, men allt var så himla grymt! Lätt värt det!! Synd bara att jag var tvungen att springa innan sista låten... som jag stressade till centralen, men jag missade mitt tåg precis som gick vid 22.50. Det började rulla iväg när jag kom till perrongen..Så ringde pappa och for ut till han och Sinikka i Skärmarbrink för att få sova kvar.. Och åkte hem i förmiddags idag.
 
Tack Mika för en underbart fin dag i huvudstaden!
 

Kommentarer
Postat av: Mika

Alltså åh, MAGISKT!!!! Tack för en fantastisk dag/kväll hjärtat!!! <3

2012-07-30 @ 13:17:04
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback