Måndag!

2012-06-18 @ 22:28:07
Klockan stod på ringning nån gång runt halv tio men kom inte upp direkt då.. Lisa ringde sen och väckte mig vid tio-tiden, och undrade om jag kunde ta hennes zumba-pass ikväll för hon behövde vila typ. Så ja, visst liksom.. Då blev det lite nervöst och jag gick genast igenom alla zumba-danser och de verkade sitta ganska bra. Sedan blev det dusch, åt frukost och packade väskan för dagen.. Runt två-tiden så ringde Irina också, hela vägen från New York, hon hade fått höra från Lisa att hon inte kunde köra ikväll och att ingen kunde.. Men jag sa att jag skulle köra så hon blev lugn.. Mysigt att höra från henne på andra sidan liksom. :) Åt sedan lite tacorester innan jag tog cykeln till resecentrum och bussen till Gävle. Framme runt 15.20 och då mötte jag upp Josefine vid rådhustorget för vi skulle gå och ta en fika tillsammans, hamnade på waynes som vanligt. Så mysigt att ses så där ju! Pratade på om allt och inget, riktigt trevligt! :) Strax efter fem-tiden så begav vi oss till Ackes, yeah! Bytte om och satt mest och pratade, Johanna dök upp efter en stund också. Vid 18-tiden var det dags för zumba och det var premiär för mig att leda själv.. Nervöst verkligen och det var lagom med folk ju.. J körde sin disco, hjälpte mig med stereon och var där som stöd typ. Annars gick väl passet bra, riktigt bra faktiskt, och det var hur kul om helst. Svettigt som attan dock, haha. Folk kom fram och berömde mig efteråt, så kul! Pratade med Johanna lite snabbt innan jag gick och bytte om, och pratade lite med Josefine och Victoria innan de drog iväg.. Satt och pratade med Johanna en stund igen innan jag tog mig till bussen och hemåt.. Väl hemma så blev det duschen direkt och jag försökte även få tag på Ida, men inget svar så får testa imorgon igen.. Sedan hamnade jag här och framför tvn, kollar på Kärlek på menyn. Bra film ju! :) Ska kolla vidare på den nu...

Pusshej!

Trackback