Onsdag!

2012-06-20 @ 21:41:07
Uppe redan vid åtta-tiden idag.. Skulle in till Gävle tidigt, eller bussen gick vid halv tio.. Var inne vid tio och skulle egentligen ha mött upp Sanna då, men hon messade på bussen och sa att hennes bil startade inte så hon kunde inte komma.. Så jag fick dra till Skolkontoret själv för att fixa en intervju med en person där till vårt PM-arbete, en liten komplettering liksom.. Det gick ganska så fort, det var mycket samsamma som från de tidigare intervjuerna. Så det var bra.. Jag hann sedan med elva-bussen hem igen. Och hemma slappade jag framför tvn typ, gjorde inte mycket alls ju. Typiskt liksom..


Runt halv sju-tiden så tog jag cykeln till IOGT, träffade en snubbe där så jag fick en till nyckel så jag kommer in nästa vecka, haha. Sedan var det bara att vänta och se om det kom nå folk.. Två personer var det som kom. Så vid 19-tiden så var det dags att köra lite zumba då.. Väldigt lugnt blev det, men det var roligt att köra ju.. :) En timme senare var det bara att åka hem igen.. Och då hamnade jag här, kollar lite på So you think you can dance. Så himla grymma ju, jag vill också kunna.. :P Ska kika vidare nu..

Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback