Pluggigt värre!

2012-06-08 @ 19:49:41
Den här veckan har varit väldigt mycket plugg alltså, helt galet! I måndags var jag in efter lunch och träffade gruppen i ledarskapskursen, vi fixade lite inför vår PM-presentation och opponering. På eftermiddagen var det seminarium och det gick väl helt okej för oss. Avklarat ialf, så gött! I onsdags så träffades jag och Sanna på högskolan och pluggade en del.. Fixade med PM-presentationen och opponering i verksamhetsstyrningskursen, efter tre timmar så lämnade vi stället. Och igår var vi in igen runt lunch-tid och fixade det sista inför presentationen och så. På eftermiddagen så var det seminarium igen, det gick sådär va.. Vi lär komplettera vårt PM menmen, vi ska lösa det nån gång. Suck!

Och idag har jag suttit hela dagen och skrivit hemtentan i marknadsföring1, så blir det när man skjuter upp allt. Den ska dock in imorgon, men jag började idag och det tog hela sju timmar och sedan var jag klar. Så himla gött! Får se vad som händer mer ikväll, om jag orkar mig på nån uppgift till.. :)

Min lilla lista som jag skrev upp för nån vecka sen..
- uppgift 2, 3 och 4 i verksamhetsstyrningen.
- PM-redovisningar, 4 och 7juni.
- 2 oppositioner till redovisningarna.
- hemtenta i ledarskapen.
- hemtenta i MF1, inlämning 9juni.
- komplettera PM i verksamhetsstyrningen.


plugga ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback