Torsdag!

2012-06-21 @ 22:41:45
Sov länge idag, eller vaknade lagom till Sjunde himlen så kollade på det. Det var superfint väder också, så jag tog mig ut på altan och solade en timme typ, sedan blev det för varmt och jag hade ingen ro att ligga där. Duschade, åt mat och packade väskan lite.. Cyklade till resecentrum och tog bussen in till Gävle och var där strax innan fem-tiden. Kikade runt i lite butiker, mycket folk ute ju.. Finfint väder verkligen! Det blev en liten promenad också innan jag begav mig till Ackes. Först på plats strax innan halv sex, men Ida kom strax därefter så pratade med henne lite grann.. Trevligt! Vid 18-tiden så började dansfysen och vi var bara nio stycken denna gång. Körde som vi brukade göra, kondition och styrka först. Rygg, mage och ben fick jobba idag, puh! Balett/teknikövningar stod sedan på tur.. lite svårt med min onda fot menmen.. Koreografi på det sen, lite contemporary jazz-stuk. Det var jobbigt och roligt! Avslutade med piruetter, hopp och sist lite stretch. Najs ju! Pratade lite snabbt med Ida och co innan de drog.. Sedan lite med Emma och Helena innan jag tog mig till bussen och hemåt.. Hemma strax efter nio-tiden och då fastnade jag här och framför tvn direkt, Save the last dance. Så bra film ju! :)

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback