Avskedsmiddag för Montana!

2012-06-03 @ 00:05:45

Jag åkte in till Gävle till tre-tiden idag och tog mig raka vägen till Ackes där Marcus och Annie höll hus. Dem och Ullis höll på att fixa inför avskedsmiddagen för Montana som var nu ikväll. En överraskning liksom! Montana åker till New York nästa vecka för att dansa i sommar och sedan blir hon kvar och dansar i fyra år!!! Så häftigt ju! Så vi ville göra ett litet avsked liksom! :)

Jag åkte in lite tidigare för att hjälpa till lite, det var najs! Ballonger, duka lite, städa lite och bara fixa till allt. Strax efter 17-tiden så rasade det folk in, allt som allt var vi nog runt 20 personer typ. :) Trevligt! Strax innan sex så drog Ullis iväg och mötte upp Montana, de hade bestämt att de skulle på "bio", haha. Vi alla gömde oss och när de kom till Ackes och in genom dörren så hoppade vi alla upp och skrek "SURPRISE"! Galet roligt! Snacka om att M blev chockad och väldigt glad! :D Alla minglade runt och pratade lite innan vi tog oss in i stora salen där det var uppdukat med långbord. Mysigt! Jag satt med Ullis och fantasy-tjejerna, närmast bordet där Montana satt med Marcus, Annia, Irina, Vahidin och deras son. :) Trevligt! Det bjöds på pasta- och kycklingsallad, jag åt dock bara lite grann.. Satt där en timme typ, lyssnade på musik och pratade och hade det trevligt! Sedan ut i foajén där det var mysbelysning, olika dansbilder rullade på tvn och musik i ena rummet. Dricka, popcorn och salta pinnar fanns också. Och folket var lite överallt och pratade massa.. Hur mysigt som helst! Sedan droppade folk av lite när som.. Jag och Emma hängde massa och pratade, även Cassandra och Marcus. Underbart! Strax innan halv tio så lämnade jag och E också, sa hejdå till Montana men vi ses nog mer innan hon åker nästa vecka.. En otroligt trevlig kväll alltså!



Bilder lånade från Ullis..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback