Dance the night away!

2012-03-12 @ 23:12:56
Igår när tåget rullade in i Gävle så var det raka vägen till Ackes och danslektion direkt. Feminin vibe som gällde.. Dansade igenom allt där, hjälpte Ida lite och vi repeterade massa. Dansade mot varann och vi skulle dansa med mer känsla, osv. Hitta en attityd liksom, det gick bättre mot slutet va. :) Så rolig lektion..

Ikväll så var det också massa dans igen.. Streeten där vi dansade båda koreografierna igen, bara jag som kom ihåg det nya, som vanligt typ.. Repeterade massa och la på lite nya steg på locking-dansen, najs! Sedan streetjazzen, åh vad jag älskar den. Körde igenom allt och repeterade början.. Vi körde sedan en helt ny koreografi, bara för den här gången. En hiphop-dans till en jazzig låt, haha. Lalehs Snö, så himla fint! Det var roligt ju! Sist väntade jazzen, jag var med ganska mycket denna gång. Repeterade massa och la på lite flera steg, inte mycket kvar på koreografin nu.. Najs!

När lektionen var slut så gick jag, Hanna, Sofia och Elin igenom början på streetjazzen, så najs! Ida kikade in och undrade om vi ville/kunde vara med och dansa på hennes albumkonsert den 31mars. Hon behövde massa dansare, så ja, jag ska vara med. Ska träffas på söndag och gå igenom lite steg och sådär. Ska bli så otroligt kul ju! :D

Nu kör vi liksom!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Ey, vi kanske kan dansa någonting ihop i höst!? :-)

2012-03-15 @ 08:33:42
URL: http://bonnietyras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback