Love it!

2012-03-09 @ 18:36:11
Jag har dansat massa under veckan också, yesyes!

I måndags så var det först street som gällde ju, vi la på lite nya steg på både koreografierna vi gör. Hjälpte Ida lite igen, haha, börjar kännas lite väl konstigt ibland. Streetjazzen efter den. Repeterade massa bara och fixade placeringar, det blir så snyggt! Jazzen sist, och där var jag inte med så mycket alls. Men var med och repeterade de absolut sista vi gjorde innan lovet. Fixade lite med placeringarna och la på steg i introt. najs! I tisdags körde jag och Josefine våran zumba, så jobbigt men åh vad jag älskar det! På onsdagen så blev det också zumba, lite spontant sådär.. Roligt roligt! Senare var det också dags för fantasy, dansade jazzen i 1,5 timme, haha. Fick ännu mer placeringar där och vi finslipade hela dansen. Repeterade det nyaste och fick även stegen till slutet av dansen. Så jazz-koreografin är klar nu, tror jag. Så fiin! Och igår var det latino som gällde. Jag dansade i klackskorna för första gången, mina fötter alltså. Det gick någorlunda i alla fall, måste verkligen träna in dem. Det blir bra till slut. Vi repeterade både samban och cha-chan hela timmen, och Irina har satt ihop låtarna nu också. Najs!

Pratade lite med Irina efteråt om Fantasy-gruppen. På första lektionen nämnde hon att vi skulle uppträda för 4000 personer i S-viken. Och jag fick det bekräftat nu, Göransson Arena som gäller.. Wow! Och vi har tydligen lite annat inbokat också. Så kul! Att få stå på scen och dansa inför folk, iiih! Jag längtar va!

Dansdansdans! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback