Danstävling i Sundsvall 3/11

2012-11-04 @ 17:46:25
Vår buss gick från Ackes i Gävle redan vid 6-tiden igår, herregud alltså. Vi var ett gäng på ca 40 personer som åkte, det var roligt. Det var segt att åka, kändes som om vi aldrig kom fram, haha. Men framme var vi runt nio-tiden och då bytte vi om och hämtade ut nummerlappar. Vid 10 så började själva tävlingen och först ut var disco singel. Det gick helt okej för mig, tappade dock bort några steg men det gick fint ändå. Kom dock inte vidare, men är lite halvnöjd sådär. :) Nån timme senare var det dags för disco par där jag och Hanna skulle tävla.. Och det gick inte alls bra, haha. Herregud, men vi hade typ bara tränat två gånger innan också så det fick gå som det gick... Sedan var det nån timme till innan det var dags för street singel där jag också skulle tävla. Hade dock inget helt klart program att köra, och jag kom knappt ihåg det jag hade. Det blev mycket improvisation och jag gick inte vidare där heller, men fasen vad roligt det var alltså. Sedan var det även street par men där tävlade jag inte, skönt! Annars under dagen så hängde jag runt med massa folk och kollade in all dans. Fasen vad grymma alla är, inspirerad till tusen nu ju! Allt var slut runt halv åtta-tiden och då var det bara att hoppa in i bussen hemåt igen, med ett stopp på mcdonalds först, gott! Var hemma runt elva-tiden och då hämtade mamma mig i Gävle.. Yeah!
 
Inga fler tävlingar denna termin nu, så får se vad som händer till våren.. :)
 
Hanna, Therese (hennes bild!), Hanna, Jag, Alina och Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback