I feel good.

2012-11-06 @ 23:12:00
Var lite trött när jag åkte in till Ackes och dansen igår, men träffade Ida direkt och pratade lite innan hennes lektion började.. Jenny kom sen och vi hängde i väntan på vår lektion. Street vid 18. Dansade igenom de två danser vi har och vi började även på en tredje, en house. Riktigt roligt! Sedan streetjazz där vi repeterade den gamla dansen massa, bra för jag börjar glömma den.. xD Och sist körde vi radioactive-dansen och ändrade lite grann, så najs! Jag älskar den! Jag och Jenny tog sedan bussen hemåt..
 
Ikväll här så var jag till IOGT och dansade massa. Disco först där vi gick igenom dansen grundligt.. Och pargrejen nötte vi massa på och la på en del steg, det blir najs. House efter den, där vi repeterade massa bara.. La till lite detaljer också, svårt, haha. Men det var skoj! Sedan tog jag och Ida sällskap till resecentrum igen och pratade i väntan på hennes buss, mycket trevligt! Cyklade sedan hemåt..
 
Imorgon är det helkväll på Ackes, yeah!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback