Höstlovsveckan!

2012-10-28 @ 21:57:00
Vaknade tidigt men låg kvar i sängen länge. Så fick typ stressa iväg sen till bussen och Gävle, haha. Var på Ackes strax efter två-tiden.. Pratade lite med Emelie, Jonas, Frida och Madde i väntan på lektionen. Började med modern vid 15-tiden sedan följde contemporary jazz och feminin vibe. Bara massa repetitioner nu innan lovet här, vilket var skönt. Och jag älskar andra dansen i feminin viben vi har, helt underbar. Runway med olika poser, attityd va.. Galet! Pratade med Caroline och Bella innan jag drog hemåt med halv sju-bussen. Hemma blev det tacorester framför Unforgettable. Najs! Nu kollar jag på Step up här, så himla bra!
 
Söndagkväll och det är dags för söndagsblogg, here we go!
 
Måndag: MöteAF 10. Plugga! Extraträning 17.30. Zumba 19.30.
Tisdag: Dansläger 10-16. Filmkväll med kusinvitamin?
Onsdag: Dansläger 10-16. Zumba 17. Broadway jazz 18.15. Fantasy 19.15.
Torsdag: Dansläger 10-16. Omtenta: MF2 15-20.
Fredag: Inget planerat..Friträning?!
Lördag: Danstävling i Sundsvall hela dagen!
Söndag: Zumba 17.30.
 
Ja, det är ju höstlov för folk därav ingen dans.... tänkte jag säga, som ni ser så ska jag ju dansa ändå, men kurserna ska ha lov egentligen. Onsdagen kör vi som vanligt bara för att vi missar en onsdag längre fram. Sen ska jag på ett dansläger i Gävle tre dagar med, superkul! Plus lite extraträning inför tävlingen som är på lördag. Yeah! Dansfri vecka, no way! Lite plugg och en omtenta ska hinnas med också. Även lite häng med vänner.. Sweet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback