I'm addicted to you

2012-10-14 @ 22:36:00
Dagen har rullat förbi. Väldigt segt! Vaknade sent och fixade mig och for in till Gävle, raka vägen till Ackes. Hängde där med Alexander och strax innan tre så dök även Victoria upp.. Pratade med Irina en sväng också innan vi började.. Modern vid 15-tiden och vi var endast fyra stycken, haha, det kändes väldigt roligt. Gick igenom dansen väldigt grundligt och la på en hel del steg, vi ska ner på golvet, herregud! Efter den så pratade jag lite med Victoria, fixade mig och tog halv fem-bussen hemåt igen.. Raka vägen till IOGT efter det, Irina körde zumba vid 18 som jag var med på.. Otroligt roligt ju, love it! Pratade med Irina efteråt och följde med till bilen innan jag cyklade hemåt. Hemma blev det mat, mums.. Och en sväng till Hemmakväll med syster. Nu kollar jag på Änglagård här, bra film ju. :)
 
Söndagkväll är det också, en ny vecka börjar imorgon.. Söndagsblogg it is!
 
Måndag: Plugg på högskolan. Street 18. Streetjazz 19.
Tisdag: Hiphop 17. Disco 18.30. Zumba 20.
Onsdag: Zumba 17. Broadway jazz 19.15. Fantasy 20.15.
Torsdag: Disco 17. Ragga 18. Latino 19.10. Fantasy 20.15.
Fredag: Friträning 18.
Lördag: Inget planerat än..
Söndag: Modern 15. Contemporary jazz 16. Feminin vibe 17. Jazzbalett 18&19.
 
Min vecka, som den alltid ser ut typ.. Lite mer dans och tisdagen ser annorlunda ut dansmässigt, men det får bli så denna vecka. Najs! Ska försöka ta mig in till högskolan och plugga också, för det händer inte ett skit här hemma ju.. Annars händer det inte så mycket mera.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback