Call me maybe

2012-09-30 @ 23:49:00
Det har varit en lång dag va.. Har varit så himla trött alltså, herregud! I förmiddags blev det en promenad med Sara, mycket härligt! :) Efter det så åt jag bara och packade väskan och begav mig till Gävle. Spenderade resten av dagen på Ackes.. Yeah! Var bara med på modern, contemporary jazz och feminin vibe, för de kan man ju inte missa när det läggs på nya steg.. Jazzbaletten hoppade jag över, var så himla trött så.. Kom hem till strax efter sju och har kollat på tv sen dess. Unforgettable och Bones. ♥ Och jag kollar även lite på Bones nu med..
 
Ny vecka imorgon, dags att söndagsblogga!
 
Måndag: Street 18. Streetjazz 19.
Tisdag: Disco 19. House 20.
Onsdag: Zumba 17. Broadway jazz 19.15. Fantasy 20.15.
Torsdag: Disco 17. Ragga 18. Latino 19.10. Fantasy 20.15.
Fredag: Pardans 17.
Lördag: Plugga eller nåt..
Söndag: Modern 15. Contemporary jazz 16. Feminin vibe 17. Jazzbalett 18&19. Nathalie fyller år! ♥
 
Som ni ser så händer det inget speciellt. Jag ska dansa en hel massa bara.. :D Ska väl även försöka plugga lite, träffa lite folk och sånt. Lite småfix liksom. Det blir bra det..
 
Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback