Give me that O

2012-09-11 @ 23:01:10
Igår var det street-tajm på Ackes, haha.. Dock inte så peppad då heller, men jag körde på ändå. Dansade igenom båda koreografierna på streeten, den tunga som är lite svår och den andra som är lite mer musikalisk av sig. Sedan streetjazz efter det.. Den koreografien tycker jag verkligen om, underbart! La på lite nytt och ändrade lite små detaljer, det går fort och det blir svårare, haha. Efter det så filmade jag Ida i streetdanserna, måste lära mig dem, haha. Pratade lite med Ida, Jenny och Vahidin innan jag och J lämnade stället..
 
Ikväll här så var det dans på IOGT som gällde, lite mer peppad idag och det blev bättre under discon. Gud vad den koreografin är rolig alltså! Det går snabbt men man blir så glad av den.. La på lite steg med hopp på slutet, najs! Sedan house där vi bara nötte på koreografin och försökte hitta typ dynamiken för varje steg. Det blir bättre och bättre i alla fall. Hängde sen med Ida till resecentrum och pratade massa, tack!
 
Nu ska jag fixa inför morgondagen, tjohej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback