Ida Long @ Kungen!

2012-09-01 @ 01:08:38
Strax efter halv nio-tiden så fick jag skjuts av mamma till Kungen här i Sandviken, det är faktiskt gångavstånd på typ 5-10min men det regnade ute.. Det var nå vernissage plus lite olika band som spelade, däribland Ida som jag var där för.. Första gången på kungen och jag var dit själv för ingen kunde hänga med. Ett band vid namn Cohort of two spelade när jag kom dit.. Det var typ 10 personer där, haha. Slog mig ner där och hejade på Ida när hon gick förbi, och efter bandet spelat klart så pratade jag med Ida och hon skulle spela vid tio istället för nio. Segt! 45minuters väntan, men jag hittade en jag kände från komvux-tiden så hängde med henne och hennes vänner. Najs! Klockan slog tio och Ida entrade scenen, spelningen var ungefär 40minuter lång. Några av de låtar hon sjöng var Walk into the fire, Come out and play, Don't stop walking, Give it into me, Crash, Horses, Drops of poison, Body n soulHon är himlahimla bra alltså! ♥ Efteråt så drog vi därifrån, och mamma hämtade upp mig utanför för regnet öste ner.. En trevlig kväll blev det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback