Just shoot for the stars

2012-09-04 @ 23:13:00
Jag bara dansar, det känns som det är det enda jag gör just nu, fast så är det ju också..
 
 
Igår var det street och streetjazz, den sista street övade blev inställd, så himla tråkigt. Så två timmar blev det igår.. Street först där vi har två koreografier men fokuserade mer på den första vi hade, där vi la på massa nytt. Ett snurrhopp mitt i allt, haha, galet kul att göra men också svårt. De sista tio minutrarna var jag inte med alls, och sedan väntade streetjazzen. Så himla rolig koreografi där vi la på massa svårt, haha. Men det blir nog bra när vi får nöta det några veckor.. Efteråt så satt jag och Frida och pratade lite, hjälpte Vahidin med städningen också innan vi lämnade stället, haha..
 
Idag hoppade jag över pardansen, känner typ att jag håller på att bli sjuk och sen orkade jag inte åka in till Gävle heller.. Cyklade dock till IOGT och dansade här ikväll, disco och house som gällde. Disco först, gud vad jobbigt, liksom trött efter uppvärmningen bara, haha. Älskar koreografin och den sitter bättre nu också. Himla bra! Men la på lite snabba steg med armarna, herregud, får se nästa vecka hur det går.. Housen efter den, där vi bara blev åtta stycken kvar i kursen. Lite roligt var det att det var bara jag som kom ihåg koreografin från förra veckan, kändes lite kul att dansa själv.. Men vi la på massa nytt och dansade i ring för att få lite klubb-känsla, så roligt! Pratade med Ida efteråt, och hängde på henne till resecentrum i väntan på tåget, mycket trevligt! Sedan cyklade jag hemåt..
 
Imorgon väntar några timmars dans igen, rooligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback