Man must dance

2012-09-09 @ 21:03:00
Vaknade sent nån gång, duschade och åt lunch.. Packade väskan och begav mig till resecentrum, där jag träffade Sofia en sväng, trevligt! Sedan bussen in till Gävle.. Jag kände mig inte så jättepeppad på att dansa när jag var påväg in till Ackes. Vilket var lite jobbigt.. Pratade lite med Ida och Victoria när dem kom i alla fall, trevligt. Sedan var jag med på de tre första lektionerna jag hade.. Modern, contemporary jazz och feminin vibe, där vi gick igenom koreografierna grundligt och la på lite nya steg också. Det blir nog bra när man lärt sig allt. Sedan orkade jag inte vara kvar på baletten, kollade lite grann innan jag tog bussen hemåt.. Glömde helt bort att det var söndag så fick vänta på bussen, haha..
 
Hemma är jag nu och har nyligen kollat lite på Bones, underbart! Som sagt, det är ju söndag och då ska jag söndagsblogga också. Yeah!
 
Måndag: Street 18. Streetjazz 19.
Tisdag: Sälj- o affärsmannaskap: seminarium 9-12. Pardans 17? Disco 19. House 20.
Onsdag: Åker till Sthlm! De tre musketörerna med Emma!
Torsdag: Åker hem! Latino 19.10. Fantasy-rep 20.15.
Fredag: Träffa Stig, högskolan 13. Pardans 17.
Lördag: DansaKulturNatta 16-17.30.
Söndag: Modern 15. Contemporary jazz 16. Feminin vibe 17. Jazzbalett 18 & 19.
 
Mycket som händer denna vecka.. Massor av dans som vanligt, men ändå missar jag några timmar dans, haha. Redovisning i skolan gäller, suck, plus att jag får reda på om jag får plugga nåt i höst. Jag ska till Stockholm också, träffa Emma och det ska bli så kul! Och i helgen ska det dansas på Sandvikens KulturNatt på bolaget, underbart! Som sagt, det händer en del denna vecka och det är härligt!
 
Pusshej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback