Peppad!

2012-09-18 @ 23:26:16
Efter det lilla pepptalket i onsdags så är jag något peppad, iofs så handlade det om dansen. Men jag kan inte göra så mycket åt det nu, terminen har ju just börjat och det är nästa höst som gäller isåfall. Så jag får köra på nu det sista året på ekonomprogrammet, det har ju verkligen gått skit men jag är kvar än. Så varför inte göra det bästa av situationen och gå in helhjärtat och försöka klara av skiten en gång för alla. Peppad inför vad som komma skall och jag hoppas att det kan hålla mig något motiverad det sista året. Nu fick jag ju dock inte läsa kursen här i höst (under första perioden..) som jag ville, utan ska fokusera på restkurserna istället. Ta en i taget och få bort dem från högen, kämpa! Det här ska fan gå alltså, nu är det bara att tuta och köra!
 
Samtidigt som jag kämpar på i skolan så kan jag även köra järnet med dansen det här året. Den här terminen dansar jag för att utvecklas och lära mig massor, om allt. Jag dansar nästan varenda stil som finns på Ackes nu. Modern. Contemporary jazz. Feminin vibe. Jazzbalett. Street. Streetjazz. Disco. House. Broadway jazz. Show. Ragga. Jazz. Latino. Pardans latin/standard och zumba. Haha, en hel del. De stilar som finns kvar som jag inte dansar är jump style och new school hiphop. Det är galet! Jag är den som dansar mest på skolan den här terminen, hela 17 timmar i veckan. Sex kvällar är det som gäller.. Kroppen blir helt slut, men jag blir så lycklig. Det finns verkligen ingenting bättre. Dans dans dans! ♥ Det är ju det här jag brinner för, herregud!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback