School..

2012-09-08 @ 16:46:41
Ja, skolan har ju börjat, eller vad man ska säga.. Förra veckan var jag på två kursintroduktioner. Först project management men den ska jag inte gå, jätte några folk och allt är på engelska så nej.. Sedan var det sälj- och affärsmannaskap, verkar vara en rolig kurs. Vi var la max femton stycken.. Fixade gruppmedlemmar direkt, två tjejer här från Sandviken, Michelle och Amra. Najs! Efteråt så drog jag till kanslit för var ju tvungen att registrera mig men det slutade med att hon där visste inte om jag får läsa för att jag är antagen med villkor och inte klarat så många kurser. Suck, så ska prata med han som har hand om programmet nästa vecka, så jag vet inget innan dess.. Men jag kör på i sälj- och affärsmannaskapskursen ändå, så jag inte missar nåt ifall jag får gå den.. :)
 
I torsdags så cyklade jag till Waynes här i viken för att träffa upp Michelle och Amra vid 10-tiden, grupparbete väntade.. En artikelanalys skulle göras.. Skulle läsa en artikel på 19sidor på engelska och sammanfatta den, sedan plocka ut de fyra principerna ur texten. Och jämföra den modellen med en valfri modell från boken, med skillnader och likheter. Sist läsa ett case på 6sidor och plocka ut exempel på de fyra principerna. Otroligt segt, det tog tid verkligen.. Vid 15-tiden var jag tvungen att åka hemåt, men de stannade kvar typ en halvtimme till och fick klart allt. Jag fick arbetet på mailen sedan, så najs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback