Taggar inför morgondagen!

2012-09-14 @ 21:11:40
Igår när jag kom hem från Stockholm (jag ska blogga om det senare här!) så drog jag raka vägen till Ackes, jag hade ju danslektioner som väntade.. Kom dit vid halv åtta och då hade båda lektionerna börjat,  kunde inte bestämma mig för vilken jag skulle på men jag tog min in på latinon strax därefter. Samba som gällde och den koreografin är så rolig. Sedan hade vi fantasy-rep inför helgens uppträdande. Gick igenom afron, discon och käpp-dansen. Himla roligt! Dock väldigt trött men vi höll på fram till halv tio.. Sen bussen hemåt. Och ikväll var det pardans som gällde, dansade cha-cha och vals. Det var la roligt! Pratade lite snabbt med Irina och Frida innan jag åkte hemåt.. :)
 
Nu taggar vi inför uppträdandet imorgon, yeah! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback