There she goes like a shooting star

2012-09-28 @ 22:57:58
Ikväll här så har jag varit in till Ackes igen.. Först lite friträning inför imorgon, kollade även lite pardans sen, pratade med folk och finslipade lite steg också. En najs kväll! Pratade med Irina och Vahidin innan jag lämnade stället också.. Åt direkt när jag kom hem och kollar nu på filmen Kärleken checkar in, så bra!
 
Dansade igår också. Disco först där vi bara repeterade tävlingskoreografierna för singel och par. Så jobbigt! Helt slut efter den timmen ju. Ragga direkt efter, så himla trött i kroppen ju, men jag körde på ändå och vi la på lite nya steg också. Najs! Jag sket i jazzen denna gång och gick på hela latinon istället, rooligt! Dansade samban massa och gick igenom de nyaste stegen och vi fick även placeringar där.. De hade gjort en liten chacha-koreografi också som jag lärde mig. Så kul! Efter vi slutat så kom Jenny och skulle träffa Irina så jag stannade kvar och tog bussen med henne hem vid halv tio..
 
Nu är väskan packad för morgondagen, ska bli så otroligt roligt ju!
Ska kika vidare på filmen nu, hörs på söndag igen.
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback