Listigt!

2013-04-21 @ 22:42:57
Snodde en liten lista som jag hittade på en väns blogg.. :)
 
1. Vad heter du? Caroline.
2. Hur gammal är du? 25år.
3. Vilket stjärntecken är du? Vädur.
4. Var bor du? Sandviken.
5. Har du syskon? Japp.
6. Har du några husdjur? Inte jag, men familjen har en hund och ett marsvin.
7. Din naturliga hårfärg? Brunt.
8. Vad heter du i andra namn? Ann.
9. Hur lång är du? 176 cm, typ.
10. Vad har du för skostorlek? Typ 39-40.
11. Hur mycket väger du? Ingen aning, troligen lite för mycket..
12. Vad vill du bli när du blir äldre? Lycklig.
13. Vilket är ditt drömyrke? Dansare/musikalartist.
14. Är du nöjd med dig själv? Mestadels.
15. Nämn tre bra egenskaper hos dig själv: Positiv, ärlig, envis.
16. Nämn tre mindre bra egenskaper hos dig själv: Envis, petig... öhm.
17. Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Eh.. svårt.. vet inte..
18. Vad är du minst nöjd med hos dig själv: Hm.. min avundsjuka och min "rädsla" för nya saker. Och lite andra saker...
19. Vad är du rädd för? Ensamhet, mörker ibland, småkryp.. vet inte alltså.
20. Vad är du på för humör just nu? Trött och glad.
21. Vilken film såg du senast? Hm.. High school musical, kanske.
22. Senaste filmen du såg på bio? Les Miserables.
23. Vem ringde du senast? Mamma.
24. När vaknade du i dag? Runt 07.00.
25. Vad köpte du senast? Drickyoghurt.
26. Vem åkte du bil med senast: Irina och Frida när de skjutsade hem mig.
27. Vem kramade du sist? Irina.
28. När grät du senast: För nån vecka sen typ..
29. När skrattade du senast: Typ nyss..
30. Vad har du på dig just nu? Pyjamasen.
31. Vad är klockan? 22.36.
32. Hur många grader är det ute? Ingen aning alls.
33. Vilken är din favorithögtid? Julen, tror jag.
34. Har du någon gång brutit ett ben? Nej.
35. Har du piercing eller tatuering: Ett hål i vardera öra.
36. Vad åt du till frukost? Tacos.
37. Vilket är ditt favoritgodis? Choklad.
38. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Pasta, saft, mackor, yoghurt, skinka..
39. Din favoritmaträtt? Tacos, kyckling, pommes och kött.
40. Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? Hm.. pölsa, som jag tyckte om när jag var mindre..
41. Snarkar du? Tror inte det..
42. Tränar du? SJÄLVKLART!
43. Vad är ditt bästa ämne i skolan? Går icke i skolan, men favoritämnet, hm.. matte kanske.
44. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart, tyvärr.
45. Vilken är din favoritaffär? Gina tricot och hm.
46. Hur går du helst klädd? Som jag känner för det..
47. Vad har du för storlek i kläder? Varierar.. small till large.
48. Hur många gånger har du flyttat? Sex-sju ggr tror jag det är.. hm..
49. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska mest.
50. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Bordet bredvid sängen.
51. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Jopp.
52. Vill du gifta dig? Kanske.
53. Vad önskar du dig i julklapp? Det är liiite långt dit just nu..
54. Vilken bok läste du senast? Hm, nån kurslitteratur förra våren kanske..
55. Har du körkort eller bil: Körkort.
56. Vad har du alltid i din väska: Plånbok, mobiler, tuggummi, penna, sjal.
57. Har du ett turnummer? 3 och 7.
58. Har du någon gång åkt snowboard? Yes.
59. Har du varit utomlands någongång: Japp.
60. Vilka världsdelar har du varit i? Europa bara..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback