My week.

2013-04-13 @ 13:36:39
Inte bloggat så mycket här.. Har bara dansat massa i veckan. Tisdag, onsdag, torsdag och fredagkväll liksom. På pardansen har vi börjat med shownummer inför teatern (vet ännu inte om jag kan vara med där.. :/ vill verkligen!). På fantasyn har vi nu gjort klart vår moderna-dans och även David Lindgren-danserna, hur bra som helst. Annars var det mest repetitioner som gällde, roligt!
 
 
Efter lektionen igår så blev det väldigt spontant att jag hängde på Frida hem till henne. Hade missat början av Let's Dance om jag tagit bussen hem så det blev att titta på det tillsammans igen. Och lite mat blev det också, himla trevligt! Mamma hämtade mig i Gävle sen.. En fin fredagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback