Lång dag!

2013-08-21 @ 23:59:00
Började dagen med att åka in till högskolan i Gävle för upprop på hälsopedagogiska programmet, när det var klart runt halv ett-tiden så tog jag bussen hemåt. Här hemma så åt jag, var ut med musbus och packade väskan för att sedan bege mig tillbaks till Gävle. Mötte upp Cassandra vid 16-tiden, himla trevligt! Kikade gina lite snabbt och sedan hamnade vi på coffeehouse by george för lite fika, gött! Sedan drog vi över till ackes där vi hejade på Irina och Vahidin som kom samtidigt.. Vi stängde in oss i lilla salen och dansade lite, gick igenom några fantasy-danser och sedan pratade vi mest.. Sprang iväg till coop och köpte nåt att tugga på innan träningen. Satt och pratade i foajén en del och folket ramlade in.. Vid 20 så var det fantasy-träning där vi bara repeterade massa. Skyline och Shout it out först, gick igenom danserna och jag fick hjälpa till lite, haha. Sedan var det jazzen, moderna och sist discon. Herregud vad slut man blev alltså, galet! Pratade lite snabbt med Cassandra igen, och sedan Irina och Vahidin innan de drog och fastnade utanför med Frida en stund. Fint! Bussen hem vid tio-tiden och var hemma strax efter halv elva.. Finfin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback