This is where I belong!

2013-12-08 @ 23:13:00
Då var uppvisningarna över! Och min fot ska få vila ordentligt nu...
 
Igår var det avslutning på Parken i Gävle hela dagen. Jag, Hanna och Cassandra kom dit strax efter nio-tiden, och strax efter Irina och Vahidin också. Så vi hjälpte till massa där och nån gång efter 10 så började själva genrepet. Det gick helt okej.. Och vid 12, eller strax efter där, så började själva uppvisningen. Vi i fantasy öppnade med party-dansen, det var så himla roligt ju! Sen hade jag jazz/show, tävlingsdisco och en låååång paus innan det blev disco och latino. Danserna gick väl bra men kände av min fot vissa gånger.. Men jag är nöjd i alla fall! :) Var kvar hela uppvisningen, hjälpte till lite, pratade med folk och bara hängde.. Så fint! Pratade med Irina efteråt och fick sen skjuts in till stan av Josefine med Annika och Cornelia. Hängde med upp till Annika i väntan på bussen också, trevligt!
 
 
Idag var det avslutning på Folkets hus här i Sandviken, kl.13 och 15. Genrep från halv elva och framåt.. Hjälpte Irina och co när dem kom, de var jag och de andra dansledarna. Najs! Dansade mina tre nummer och sen hängde jag runt mest. Jazz/show och tävlingsdisco gällde denna gång. Öppnade med Moulin rouge-tangon, sen Madonna-dansen i slutet och tävlingsdiscon sist. Och det gick väl skapligt på danserna, trots en väldigt ond fot, men jag tog mig igenom det ändå. Jag var nöjd och det var så sjuuukt roligt! Tror Irina var nöjd också.. Efteråt så packade jag ihop väskan och lämnade tillbaks lånade kläder.. Sen hjälpte jag även Irina och dem med att packa ihop deras grejer osv.. Pratade massa med Irina och lämnade över en liten julklapp, det blev så lyckat ju! Finaste hon! ♥ Kramkalas, hejdå och vi ses i veckan.. Lämnade folkets hus och mamma kom och hämtade mig, tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback