Vilken dag!

2013-12-11 @ 21:18:45
Dagen har jag och mamma spenderat på sjukhuset typ.. På förmiddagen var vi först upp till hälsocentralen här och tog blodprover. Usch vad jag hatar det, var nära att svimma som alltid.. Fy! Sen åkte vi in till Gävle sjukhus och till röntgen för att kolla min fot och därifrån blev vi skickad till akuten direkt. Och där satt vi nån timme och bara väntade.. Kom in tillslut och fick då höra att jag hade en stressfraktur med en bruten tå.. Slapp gipsa och det är jag glad för men det blir vila i minst sex veckor framåt... gaah! Men så himla skönt att det är ledigt med dansen i typ sex veckor också, men missar zumban under uppehållet nu istället. Menmen, nu får jag vila ordentligt så jag kan dansa i januari igen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback