1 februari.

2013-02-01 @ 23:00:56
Första dagen i februari har precis rullat förbi. Det går så fort, redan februari liksom. Dagen började segt med tv-tittande. Sjunde himlen, Hell's kitchen, Extreme home makeover. Så bra! Klockan hann bli över tre innan jag tog mig upp på stan och till arbetsförmedlingen. Verifierade lite meriter och kollade lite annat, som jag var tvungen att maila min handläggare om, suck. Sen till folkets hus och fyllde på mitt busskort. Hemåt igen och var hemma strax efter fyra. Tog lite mackor och packade väskan lite snabbt. Promenad till bussen och in till Gävle igen, mot Ackes lokaler på söder.. Kollade in barn pardansen när jag kom dit, fint. Vid 18-tiden var det dags för standard pardans, tänkte först bara kolla på men Irina ville ha med mig så jag var med. Lite vals-övningar först och olika kombinationer. Svårt att hålla reda på allt, herregud. Dansade i alla fall vals och sen lite slow fox. Vahidin var med så jag fick dansa lite med han. De sista 10min dansade dem quick step och tango, då kollade jag bara. Sa sen hejdå till alla och drog till bussen som gick vid åtta. Hemma strax innan nio, sen jag kom hem så har jag ätit, pratat med syster och mamma och nu hamnat här vid datorn. Satte nyligen i en film också, Step up revolution. Än så länge verkar den bra.. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback