Dansigt värre.

2013-02-05 @ 23:07:22
Igårkväll var det dans på Ackes. Kom dit redan innan fem-tiden, hängde i foajén med Jenny, Frida och Hanna i omgångar. Mycket trevligt! Vid 20 var det dags för streetjazz. Himla fin koreografi ju, nötte det gamla och la på lite nya steg, fint! Pratade lite snabbt med Ida efteråt och sedan tog jag och Hanna sällskap till bussen. Najs kväll!
 
Var på Ackes redan vid 16.45 idag, tänkte kolla på nybörjar-pardansen men jag var med där lite grann istället. Sedan var det latin pardans vid 17.45. Började med cha-cha där alla dansade sina program, Louise gick igenom en kombination med mig och Frida. Svårt ju! Sen körde vi lite samba också, var med på nån liten övning där och försökte sedan själv. Sedan dansade de andra rumba, jive och paso doble. Fint! Inget jag kan så jag kollade bara.. Vid 19-tiden var det dags för zumba. Herregud så jobbigt! Fick hjälpa till lite även denna gång, najs. Annars körde vi på och jag blev helt slut efteråt. Pratade med Frida och Irina lite grann innan jag bytte om och tog bussen hemåt. Fick sällskap av Hanna på bussen också, trevligt! Mamma hämtade mig vid halv tio så var hemma strax efter där..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback