L o v !

2013-02-25 @ 21:25:13
Yes, sportlov med dansen denna vecka. Och för alla som går i skolan också. Men i alla fall, det blir en väldigt tom vecka för mig, fast imorgon och på onsdag dansar vi vissa kurser ändå. Resten av veckan är ledig.. och det ska faktiskt bli skönt med lite ledighet från dansen. Det är nog första gången jag känner så, att jag vill bort från dansen några dagar. Irina frågade vad som hade hänt med mig när jag längtade till lov. Och samma fråga ställer jag med. Jag älskar ju att dansa. Men jag tror att det har varit alldeles för mycket. Jag är inte alls lika pepp denna termin. Och jag vet inte hur mycket jag har råd att dansa i pengaväg heller, otroligt frustrerande. Men det är nog mycket som hänger ihop här. Opepp och inte alls så motiverad. Pengabrist som tynger mig enormt. Kanske dåligt med sömn, för lite mat, stor press och stress. Allt på samma gång. Så lite ledigt kanske är bra. Först två dagar dans sen ledig till på måndag. Det blir bra! Får se om jag hinner med massa annat och kanske samla lite ny inspiration, motivation och energi för resten av terminen.
 
Men imorgon väntar i alla fall 2,5 timme pardans, yeah!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kram på dig! Värsta känslan när det man älskar inte känns sådär fantastiskt. Hoppas det går över snart. Puss <3

2013-02-26 @ 16:22:05
URL: http://jenniedorotea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback