Melodifestivalen.

2013-02-09 @ 22:02:04
Andra deltävlingen är över. Lite bättre denna gång. Det hände inte så värst mycket, de man trodde skulle vara bra var inte det och tvärtom typ. De bidrag jag gillade var Anton, SHW, Louise och Wolff. Och det var dem fyra jag ville ha vidare. Louise till final var helt rätt, hon var så bra! Men Sean banan, herreguuud.. vilket skämt! Anton fick en andra chans så det är bra.. Älska hans nummer, dansen! Synd att inte SHW gick vidare, de var ju riktigt grymma ju! Ett annat nummer som jag älskade var mellanakten. ÅH, kärlek! Bollywood, jag vill verkligen dansa det. Det ser så sjukt roligt ut! Annars finns det inte så mycket mer att säga om deltävlingen denna gång..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback