Opepp.

2013-02-27 @ 23:49:00
Var in en sväng till Ackes ikväll, eller en sväng, jag var där i fem timmar. Först var det zumba vid 17-tiden, både Irina och Vahidin körde. Roligtroligt! Jobbigt om inte annat.. Vid 18.15 var det disco, jag kollade på uppvärmningen och sådära. Men var inte med sen ändå, för då dök Cassandra upp så satt ute i foajén och pratade med henne istället. Trevligt! Vid 19.15 var det fantasy-träning. Var med lite grann och kollade även här. Ny discokoreografi som jag bara memorerade. Sedan gick vi igenom den moderna och där var jag med en stund. Sen följde våra två gamla discokoreografier och sist så dansade vi igenom jazzen. Den kan man inte alls, haha. Åkte sen med Frida hemåt och var hemma strax innan tio ungefär..
 
Nästa träning är inte förrän på måndag, det känns både konstigt men skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback