Stockholm - Peter Pan och Wendy.

2013-02-09 @ 22:27:15
Tidig buss till Stockholm idag, var framme vid halv elva. Trött var jag då. Messade med Jennifer och kikade runt på stan lite.. Mötte upp Jennifer utanför åhléns strax efter elva-tiden. Så himla härligt att ses ju! :) Vi stötte på Jessica, Mio och Charlie på stan också, mysigt värre! Och vi trallade vidare och hamnade tillslut på Waynes för en fika. Deras kladdkaka! ♥ Satt där och pratade ett bra tag, så mysigt! Strax efter halv ett så tog vi oss till Stadsteatern, pratade lite där och tog sen hejdå. Vid 13 så var det dags för Peter Pan och jag satt nära scen va, haha. Den var jättebra ju! Så himla mysig och verkligen en barnteater.. Jessica var himla bra, och hon imponerar varje gång. Älskar när hon sjunger, fina! Och det bästa, hon är pirat bl.a, jag trodde jag skulle ramla av stolen. Herregud, jag garvade för mig själv där. Så grym! Hela teatern var faktiskt bra, verkligen värd att se! Messade med Jessica efteråt och mötte upp dem utanför.. En mysig pratstund fick vi, hon är helt otrolig! Precis vad jag behövde just nu, en lång kram och peppande ord. Finaste människan! ♥ Kramkalas och vi ses snart igen.. Gick till donken en sväng och sedan till bussen som gick hem vid fem-tiden, mamma hämtade mig i viken vid halv åtta. En riktigt fin dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback