Trött brud!

2013-02-17 @ 21:22:50
Var otroligt trött från gårdagen när jag vaknade idag så det blev inge Gävle för mig, pardansen var ju dock inställd men moderna-lektionen hoppade jag över. Så mamma skjutsade mig till Kulturcentrum på stan. Vid 17 var det dags för jazz/show, så himla trött och jag var med på koreografin bara. Inget "nytt" för mig då jag fick dem stegen i onsdags på broadway-lektionen. Fint! Sen väntade en timmes zumba. Så himla roligt ju! Lite jobbigt och svettigt. Fort gick det också, det tar slut alldeles för snabbt. Efteråt så kom Jenny förbi också, då Irina skulle hjälpa henne med en grej. Sedan pratade jag med Irina en sväng och hon sprang och bytte om. Sedan fick jag skjuts hem igen, tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback