ZUMBA!!

2013-02-11 @ 22:02:27
Det blev ingen dans i Gävle ikväll, orkade inte ta mig in i stormen typ. Jag promenerade ner på stan och Kulturcentrum istället för att zumba lite med Irina vid 19-tiden. Det var ett litet gäng där. Vi körde på som bara den och det var så roligt. Det finns en ny dans som jag bara älskar, den är helt underbar ju. En timme går alldeles för fort ju.. Pratade med Jenny lite snabbt för hon hade lektionen efteråt.. Sedan bytte jag om och sådära. Blev klar samtidigt som Irina och hon frågade om jag ville ha skjuts hem, så snällt ju. Irina bara: jag visste att du skulle komma hit ikväll. Yeah, är man zumba-beroende så är man. ;D Vi pratade massa och bestämde en grej som jag berättar mer om närmare helgen.. Ni kanske kan lista ut det ändå, haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback