Dance again.

2013-01-15 @ 23:35:42
Ännu en kväll i Gävle. Åkte in till Ackes så jag var där strax innan halv sex. Träffade Jonas där direkt som jag pratade med, sen kom även Frida. Trevligt! Vid 17.45 så var det dags för pardans-träning.. Jag hade smsat med Irina tidigare på dagen och jag fick kolla på lite.. Hon räknade dock med mig i uppvärmningen så där var jag med. Indelad i två grupper där vi skulle göra en chacha-uppvärmning på fyra åttor. Najs! Sedan körde de igenom olika program som de hade och jag kunna inga steg inom de stilarna så jag kollade lite bara. :) Vid 19-tiden var det dags för fantasy-träning inför ett uppträdande den 29.. Så vi gick igenom jazzen, street/discon och även käpp-dansen. Nötte vissa steg, fixade lite nya placeringar och försökte dansa käpp-dansen utan käppar, haha. Slutade strax efter halv nio-tiden.. Pratade lite snabbt med Irina om vårens kurser, men ska nog göra det igen efter första prova-på veckan.. Åkte sedan med Frida hem och jag fick skjuts ända hem, tack!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback