Helgen är kommen.

2013-01-18 @ 23:18:36
Det har varit en lång dag idag. Vaknade runt halv elva nån gång. Duschade, åt frukost och kollade på Sjunde himlen. Så himla bra! Pluggade sen lite statistik och kastade i mig lite mat. Fick skjuts till resecentrum och det blev bussen in till Gävle och högskolan. Hade en omtenta vid 15-tiden, det gick väl sådär men svarade på en del i alla fall. Sedan tog jag bussen in till stan, kikade runt lite och mötte på Frida också. Så vi tog sällskap till Ackes, vi var på söder lokalen denna gång. Var där strax efter halv sex, och då körde jag, Marcus, Matilda och Frida lite fys innan alla kom. Roligt och jobbigt. Vid 18 så började lektionen, standard pardans. Jag kollade dock bara, de körde vals, tango bl.a. Fint att kolla på ju, men gud så svårt. Lektionen slutade vid halv åtta och pratade lite med Irina då.. Och fick sedan skjuts av Irina och Vahidin till bussen som gick vid åtta. Mamma hämtade mig vid halv nio och då blev det mat direkt framför filmen It's complicated. Så bra! Nu sitter jag här i sängen och kollar på Bones, mycket bra! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback