Lugn dag!

2013-01-11 @ 22:09:00
Det har verkligen inte hänt mycket alls idag. Väldigt slapp dag, tråkigt, haha. Kollat på film har jag gjort, High school musical 3 och nu kollar jag på Save the last dance 2. Himla bra! Annars har dagen bjudit på två promenader med musbus, snöskottning, smsande med saknad vän, lite veckoplaneringar och att göra-listor. Toppen! Och jag som ville få lite plugg gjort idag, men det gick inte så bra där, jag orkar bara inte.. Måste lösa det till veckan här. Ska kika vidare på filmen nu.. Hörs igen på söndagkväll typ. :)
 
I helgen är det fullt upp...
Imorgon: Sthlm all day med Frida!
Söndag: Möte med musikalen på teatern hela dagen..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback