Plugg o träning.

2013-01-07 @ 22:49:46
Jag åkte in till Gävle idag och var där strax efter halv ett, en snabbsväng på stan och köpte ett par träningsbyxor på rea. Sedan mötte jag upp Josefine vid rådhustorget och vi gick till stadsbiblioteket och slog oss ner vid ett bord högst upp. Plugg-tajm liksom.. Så länge sen för mig, knappt rört nånting sen i maj/juni, haha. Men jag skrev på en hemtenta som jag ligger efter med.. det gick faktiskt bra, lite småfix kvar bara så är den klar. Strax efter fyra-tiden så drog vi ner till stan, kikade in på hm och jag shoppade lite.. Kikade runt lite till innan vi begav oss till Ackes vid fem. Hejade på Lisa och Irina och sedan satt vi där i sofforna.. Massa folk ramlade in och vid 18-tiden var det zumba. Woho, så roligt! Vahidin, Irina och Lisa körde denna gång. Jag verkligen älskar zumba, hur roligt som helst ju! Pratade lite med Vahidin och Josefine efteråt.. Och även Lisa innan hon drog iväg. Trevligt! Jag drog sen och tog åtta-bussen hemåt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback