Sthlm över dagen.

2013-01-13 @ 19:04:18
Igårmorse så tog jag bussen till Stockholm. Så otroligt trött ju, bussen gick redan vid 7.55, snark. Framme runt halv elva och då kikade jag runt lite på stan. Messade med Jessica för jag skulle ju se Peter Pan vid 13stadsteatern.. Fick tillbaks att hon var sjuk, så himla typiskt alltså. For till stadsteatern när biljettkassorna öppnade vid 12. Läste på hemsidan att senast dagen innan kunna man lämna tillbaks biljetten, men jag tänkte att jag skulle fråga ändå.. Hon i kassan var sååå snäll när jag sa att min vän var sjuk som jag hade åkt ner för att se.. så hon gjorde ett undantag och tog tillbaks biljetten och jag fick ett presentkort. Så bra! Fick då en ledig eftermiddag också, haha. Åt lite på donken direkt, messade med Frida och väntade in henne.. Strax efter halv tre så mötte jag upp henne på stan, och vi gick och letade efter något café i närheten av Dansens hus där vi skulle se Svanjsön på kvällen. Vi hamnade på Hurtigs konditori där Frida åt lite.. Där satt vi i några timmar och bara pratade massa, himla mysigt faktiskt. Sedan iväg och köpte nåt att tugga på till hemresan innan vi begav oss till Dansens hus och var där strax innan halv sju.. Köpte på oss en varsin Svansjön-t-shirt, så snygg! Vid 19 så började Svansjön... Herregud, så sjukt bra alltså. Så häftigt! Musiken, dansen och allt samspel. WOW! Jag blev ju såklart mest imponerad av Jennie Widegren, herregud. Perfektion alltså. Jag blir så lycklig av att se henne, eller dans överhuvudtaget. Efteråt så ville vi bara dansa, verkligen. ÅH! Skyndade oss därifrån och till cityterminalen och bussen. Åkte hemåt vid 21-tiden och pratade hela vägen hem, trevligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback